Monday 21 March 2011

Apa Itu Vemmabuilder?

Saya pasti bagi Pre-Enrollee yang baru mendaftar terkadang keliru dan tertanya - tanya apakah sebenarnya Vemmabuilder dan apa pula kaitannya dengan VeMMA. Jadi biar saya terangkan apakah itu Vemmabuilder.
Vemmabuilder merupakan anak syarikat kepada VeMMA dan membantu perniagaan VeMMA anda dengan menyediakan sistem yang juga diberi nama "Vemmabuilder" dimana sistem ini akan membantu menguruskan perniagaan Bisnes VeMMA anda melalui sistem autorespondernya yang canggih.

Saya pasti ada yang di antara anda telah menerima pelbagai emel yg dihantar oleh sistem Vemmabuilder dengan nama saya tertera dibawah setiap email - email tersebut seolah - olah saya menghantar kepada anda. Untuk pengetahuan, saya tidak langsung menaip atau menghantar email - email tersebut kepada anda. Apabila anda telah berdaftar secara percuma di website vemmabuilder saya: ..................................
Maka sistem vemmabuilder akan secara automatik menyimpan data - data peribadi anda dan menghantar email  aluan.

Tujuan Vemmabuilder diwujudkan adalah untuk memudahkan ahli-ahli Vemma untuk mencari dan follow-up prospek serata dunia. Sistem ini akan menukar prospek daripada pelawat kepada consumer / pembeli. Maknanya disini Vemmabuilder berfungsi sebagai "virtual office" untuk ahli-ahli di Vemma.

Bayaran untuk servis laman web ini adalah USD19.95/RM72 setiap bulan. Tetapi jangan risau, jika anda dapat menaja sendiri minimum seramai 5 orang ahli berbayar pada bulan tersebut, bayaran caj untuk bulan seterusnya adalah PERCUMA.

Malahan jika dibandingkan dengan harganya dengan pelbagai tugasan yang dilakukan oleh sistem ini selama 24 jam sehari dan 7 hari seminggu maka kosnya adalah berbaloi. Jika anda tugaskan seorang setiausaha pun untuk menguruskan segala urusan pejabat dan surat menyurat tentu gajinya sudah mencecah beratus - ratus ringgit dan mungkin ribuan ringgit dalam sebulan.

Dibawah saya spesifikan di antara tugas - tugas Vemmabuilder:
  • Mendaftar maklumat - maklumat Pre - Enrollee
  • Menghantar pelbagai email - email maklumat berkaitan VeMMA
  • Membantu anda untuk meningkatkan lagi keberangkalian dari Pre- Enrollee menjadi Paid Member
  • Menghantar maklumat nofikasi kepada anda jika ada PE yang telah upgarde sebagai Paid Member dibawah akaun anda.
  • Menghantar email notifikasi kepada anda jika PE telah mendaftar dengan anda agar anda boleh membuat tindakan follow up susulan.
  • Menyediakan 3 laporan penting kepada anda untuk membantu anda untuk menfokuskan strategi marketing anda.
Jadi disinilah kelainan dan keistimewaan Bisnes VeMMA, bukan sahaja Upline anda membantu anda untuk berjaya dalam bisnes ini; malahan anda juga disediakan sistem Vemmabuilder yang mantap.
Dan yang paling menarik bukan sahaja anda akan mendapat pelbagai bonus melalui VeMMA; malahan Vemmabuilder juga menawarkan  2 jenis bonus tambahan kepada anda.
  • Bonus USD200 jika  5 member upgrade dibawah anda bagi setiap Cycle Week.
  • Tidak perlu membayar servis sistem RM70 pada bulan hadapan jika minimum 5 orang PE telah upgrade dibawah anda bagi bulan tersebut.
Dibawah adalah contoh cek yang akan anda terima jika anda dapat memenuhi syarat - syarat Vemmabuilder.

No comments:

Post a Comment