Monday 21 March 2011

Cara Pembayaran

 Bayaran untuk menyertai bisnes Vemma boleh dibuat melalui 2 cara:
a.Bayaran melalui Kredit Kad-Mastercard/Visa
b.Melalui Kad Debit bank-bank tempatan.

1.Kad Debit Combi Eon Bank

Untuk memohon kad debit; anda adalah digalakkan untuk memohon Kad Debit Combi di EON Bank. Ini adalah kerana ia lebih mudah untuk mendapat kelulusan dan lebih cepat.


Kos Murah - bayaran RM8 sahaja untuk buka akaun

i. Siap dengan cepat -  on the spot
ii. Boleh aktifkan kad dalam masa lebih kurang 16 jam -  selepas kad anda siap, anda perlu tunggu paling kurang 16 jam dulu baru boleh gunakan kad tersebut.
Bila kad dah siap, pergi ke ATM mechine dan tukarkan no PIN baru anda. Jangan lupa juga register PIN untuk EON Bank Online

Untuk maklumat lanjut anda boleh hubungi cawangan-cawangan EON Bank yang terdekat dengan anda atau lawat laman web ini untuk keterangan lanjut:
Kad Debit Combi EON Bank

2. Kad Debit Epal Maybank
Cara Bayaran Menggunakan Kad Debit Epal Maybank:
Bagi anda yang mempunyai akaun maybank boleh memohon Kad Debit Epal. Tempoh proses tidak lama; anda boleh memperolehi kad tersebut dalam tempoh 30minit - 1 jam sahaja.
Bagi anda yang tidak punyai akaun Maybank; anda boleh membuka akaun Maybank dan dalam masa yang sama pohon Kad Debit Epal Maybank.

Di bawah ini ditunjukkan cara mengaktifkan Visa debit card daripada Maybank untuk urusan transaksi di internet. Anda hanya perlu melakukannya dengan beberapa langkah mudah sahaja di Maybank2u. 1. Masuk ke akaun Maybank2u anda. Klik sini http://www.maybank2u.com/

1.Masukan Login Id dan Password Anda

2. Klik pada bahagian "Maybankard Secure Online Shopping Registration


3. Isikan maklumat yang diperlukan. Klik "submit".

Anda perlu memilih "Password" anda sendiri

4. Anda boleh menghubungi pusat khidmat pelanggan di 1300-88-6688 jika mempunyai sebarang pertanyaan.

Nota: Pastikan jumlah baki dalam buku akaun mencukupi untuk mengelakkan sebarang masalah apabila anda upgrade di www.vemmabuilder.com. Cth: jika anda ugrade Single pek, pastikan akaun ada punyai baki sekurang- kurangnya RM420 atau RM5200 jika upgrade Ultimate Pek.

No comments:

Post a Comment